onsdag 22. mars 2017

Blåklokke gryteklut...

Enda et par grytekluter ferdig, denne gangen med blåklokker på.
Det går jo mot sommer, og da er det jo koselig med noen sommerlige grytekluter på kjøkkenet.

Jeg bruker garn fra restegarnsposen min, så i disse er det brukt blå PT Pandora, og hvit Mor Aase bomull. Mor Aase er litt tykkere en Pt pandora, men det får stå sin prøve :D 

Blir liksom ikke lei av å lage kluter. Når jeg er tom for andre idèer, dukker det gjerne opp en ny gryteklut, så dette er neppe de siste jeg strikker... 
Restegarnsposen blir jo heller ikke tom, noe som egentlig er litt merkelig, for jeg kjøper jo ikke bomullsgarn... (hysj...)

Oppskriften på disse får man kjøpt på her
Blåklokke






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjertevarmt sjal...

Et sjal med hjerter til å varme seg med utover høsten og vinteren.  Mitt sjal er strikket  Kauni  effektgarn farge EU, men man kan fint st...